#

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mobilní rozhlas - SMS zdarma

mobilní rozhlas

SVM strojírenská výroba Malhotice, s.r.o.

SVM strojírenská výroba Malhotice, s.r.o.

Areál papoušků v Malhoticích

papoušci

Mikroregion Záhoran

MR Záhoran

Obůrka pod Hůrkou

logo

Vyhledávač firem a služeb

Kontaktní informace QR

Kontaktní údaje

 

Mapový portál

geomorava

Mapová aplikace obce Malhotice umožňuje občanům prohlížet mapové podklady – letecké snímky, mapu katastru nemovitostí, historické mapy, čísla popisná, čísla evidenční apod.
 

Czech Point

Czech POINT

Linka 199

Protikorupční linka 199

 

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 2
DNES: 194
TÝDEN: 569
CELKEM: 448456

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Zdravotní pojištění českého občana mimo území členských států EU, EHP či Švýcarska

3. Pojmenování (název) životní situace

Zdravotní pojištění českého občana mimo území členských států EU, EHP či Švýcarska

4. Základní informace k životní situaci

V případě potřeby neodkladné zdravotní péče (např. úrazu), jejíž potřeba nastala během pobytu v cizině (mimo státy EU, EHP a Švýcarsko), nahradí zdravotní pojišťovna vynaložené náklady na tuto péči, avšak pouze do výše stanovené pro úhradu takové péče na území České republiky.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat pojištěnec nebo zákonný zástupce pojištěnce (rodič, opatrovník, poručník).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí (zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů).

Ze zdravotního pojištění se pojištěncům na základě jejich žádosti poskytne náhrada nákladů, které vynaložili na neodkladnou zdravotní péči, jejíž potřeba nastala během pobytu v cizině, a to pouze do výše stanovené pro úhradu takových služeb, pokud by byly poskytnuty na území České republiky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Osobní návštěvou pobočky příslušné zdravotní pojišťovny (můžete využít rovněž elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Průkaz pojištěnce a případné další doklady podle pokynů zdravotní pojišťovny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny (vyplňuje přímo zdravotní pojišťovna).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaše záležitost bude vyřízena bezodkladně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Můžete využít elektronickou podatelnu, pokud je na internetových stránkách příslušné zdravotní pojišťovny zřízena.

28. Popis byl naposledy aktualizován

16.08.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.